Ah sosyal medya ah

şimdi ödeme aldığım eski dönemlere baktım da geçen yıl ocak ve şubat aylarında 800 ve 1000 liralık 2 ödeme aldım. 2.ödeme işleme girdiğinde sosyal medya hiti ile çalışan 2 sitem domain banı yedi. Ban sebebi ise yetersiz içerikti. Ben de doğal olarak sosyal medya hitiyle uğraşmayı bıraktım. Şimdi google hitiyle o kazançları yakalamaya çalışıyoruz, hala 1 sene önceki konuma gelemedik
Sıfır arama motoru hitiyle günde 100tl gibi kazanca ulaşıp rekor kırdığımı hatırlıyorum. Çok şükür ödemeleri aldık ancak domain banından dolayı hesap riske girmesin diye sosyal medya olayını bıraktım.
Velhasıl benimde düşüncem arama motoru hiti olmadığında ve yüksek kazançlara eriştiğinizde siteleriniz daha titiz inceleniyor, bir şekilde banı koyuyorlar.