Sorunun cevabı çok basit değilmi sadece tek kelime : salaklaştık.

İşte neden bu hayatımızı uyuşuk şekilde yaşıyoruz sormadan sorgulamadan rastgele yaşıyoruz onlarca sene öğretim görüyoruz ama eğitim görmüyoruz kendimizi hiç bir alanda iyi hale getiremiyoruz
bir olay olsa aman başım yanmasın diye kaçıyoruz


Ama en önemlisi tembeliz çalışmıyoruz.


Burada terörist lerin çoğu doğu Anadolu bölgesinden demi acaba sebebi ne diye sormadık hiç adamlara bu zamana kadar hiç bakmamış devlet ve zamanla oradaki millet kandırılmış tabi bu onlarca yıl almış bi olay

Cahiliz toplum olarak hala dil din ırk sağ sol parti kavgası yapıyoruz
Parti için adam kardeşini vuruyor nasıl bi parti sevgisi ise saçma sapan fikirler

BAKIN HİÇ DİKKATİNİZİ ÇEKTİ Mİ BİLMİYORUM BEN 22 YAŞINDAYIM YILLARDIR ŞEHİT HABERİ DUYUYORUM NEDENSE HEP VERDİĞİMİZ ŞEHİTLER YOKSUL FAKİR AİLELERDEN ÇIKIYOR DAHA DOĞRUSU ANKARA DA DAYISI OLMAYANLAR

BEN NEDEN DUYMUYORUM O MECLİSTE OLAN 550 MİLLETVEKİLLERİ NİN AİLESİNDEN BİR TANE BİLE ŞEHİT VERMEDİĞİNİ BELKİ 1 2 TANE İSTİSNA ÇIKAR

neden mi veriyoruz İMAN KALMADI bizde sürekli bi tecavüz haberleri cinayet haberler çıkıyor son yıllarda ne kadarda arttı demi

Şehit veriyoruz çünkü biz kendimizle kavga ediyoruz.

En basitinden ilk kavganız kiminle idi tabiki kardeşimizle hatırlayın başkası ile ilk kavganızda nasılda korktunuz ama kardeşle olunca hiç korkmadan rahatça korkmadan girdiniz kavgaya

Malesef kanı bozuk ırzı düzük olanlarda çok fazla etrafta işte onlarda bölgede yaşayan insanların adlarını kirleterek bir boklar yemeye çalışıyorlar

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi