Hocam site suan hostingde duruyor açıkcası özelliklşerinide pek bilmiyorum.
Dün bir arkadaştan vps aldım yazmışsınız ondan sormuştum, hostingde ise muhtemelen kontrol paneli CPanel'dir.
CPanel aylık ücretli bir yazılım,çok sık kullanmıyorsanız 15 gün deneme sürümü işinize yarayacaktır.
Buradaki TR-2048 paketimizi öneririm yetersiz gelirse yükseltebilirsiniz.
CPanel/WHM lisansı almak istemezseniz deneme sürüm olarak kurulur.
Fiyatlar + KDV'dir.
Diskler SSD'dir.