para yakma videosunu izledim yetti zaten. insanın sinirini bozuyor.
bunlara inanan var mı derdim bir arada. düşündüm çok kişi vardır.
özellikle borç batağında olanlar. pembe yalanlara inanma eğiliminde oluyorlar