Konu
bu insanlar bu kadar aptalmı
14-04-2016, 18:37:46
#6
akvarist
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bütün hesapları şikayet ettim. Sizler de şikayet edin arkadaşlar. En azından bir kaç kişiyi kurtarmış oluruz.