Konu
bu insanlar bu kadar aptalmı
14-04-2016, 18:14:18
#2
abduko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
üstünde elbisesi yok para yakıyor ******** ulan ne insanlar var ya yazıktır günahtır ya