Hocam Ben 5-6 sene önce blogspottan adsense başvurusu yapmıştım sitemde bişi yoktu yinede kabul ettiler.
Öyle 5-6 senedir duruyor adsense hesabım kullanmıyorum. bi ara reklam için koymuştum kaldırmıştım o ara tıklamalar olmuş galiba içinde 25 tl civarı para var

5-6 senedir yatıyor hesap.
çok önemsememek gerek sanırım
