Merhaba,

Yaklaşık 1 hafta önce bir web sitem ile adsense başvurusu yaptım ve şöyle bir mail aldım.


Reklam kodlarını hemen web siteme ekledim ve 1 haftadır reklamlar yayınlanmakta.

Şimdi anlamadığım nokta boş reklam duracak diyordu fakat 1 haftadır reklamlar aktif durumda, 2.nci onay maili gelmedi.

Sizce hesabım tamamen aktifleşmiş midir?