hocam güncelleme usb kablosu ile yapılıyor yani ben öyle yapıyorum ama eşleşme sorunu olmadı hiç

şurda belki işine yarayacak bir video bulursun

https://www.youtube.com/results?sear...pgrade+problem


veya bu forumda yanıtlar vs. hızlı geliyor bir konu aç istersen

http://www.hobbyrc.com/forum/forum.php?