hocam güncelleme usb kablosu ile yapılıyor yani ben öyle yapıyorum ama eşleşme sorunu olmadı hiç
şurda belki işine yarayacak bir video bulursun
https://www.youtube.com/results?sear...pgrade+problem
veya bu forumda yanıtlar vs. hızlı geliyor bir konu aç istersen
http://www.hobbyrc.com/forum/forum.php?