ByAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucuda mail fonksiyonu açık mı?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam açık olması lazım.. Arada bir gönderdiği oluyor. 100 mailden 1 tanesi gelirse 99 gelmiyor..
Sunucu fonksiyonunu whm panelden nasıl kontrol edebilirim ?