teori üretmek serbest. bence böyle vicdanlı bi mafya babası vs. tarafından yaptırıldı olay. şahsen ben o güce sahip olsam yapardım.

ama keşke bu kadar kolay ölmeseymişler. hani ne bileyim, delici aletler vs.