Ama bilmiyorlar ki yedikleri nutelların fındıkları burdan gidiyor.Bırakın abi eleştirmek kolaydır birşeyleri.Oraya girseniz herkes herşeyi biliyor.herkes herşeyin hakkında rahat rahat yorum yapabiliyor fakat onlar gibi düşünürseniz sorun yok ama düşünmezseniz sıkıntı büyük zaten ülkemin çoğu değil hemen hepsi böyle.