Yani şimdi 2 farklı site ama tek bır admın paneli var eğer doğru anladıysam ve benim bildiğim kadarıyla index html içerisine /index.php?systpl=temaadı şeklındedir
evet hocam;
en kolayı 2 sıteyıde tek php olarak hazırlayıp
paneli musterı panelı tasarımında hazırlayıp sub domaınde tutup dıger sıtelerden ortak gırıs vermek en saglıklısı olucak
bu durumda sızden rıcam sadece su
http://panel.siteadi.com a gırıs yapan musterının bılgısını
aa.com
bb.com
headerda nasıl gosterebılırım adını soyadını ceksem yeter sessıonu nasıl alabılırım.
ilginiz için ayrıca teşekkür ederiz.