wondeRLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani şimdi 2 farklı site ama tek bır admın paneli var eğer doğru anladıysam ve benim bildiğim kadarıyla index html içerisine /index.php?systpl=temaadı şeklındedir
evet hocam;

en kolayı 2 sıteyıde tek php olarak hazırlayıp

paneli musterı panelı tasarımında hazırlayıp sub domaınde tutup dıger sıtelerden ortak gırıs vermek en saglıklısı olucak

bu durumda sızden rıcam sadece su

http://panel.siteadi.com a gırıs yapan musterının bılgısını

aa.com
bb.com

headerda nasıl gosterebılırım adını soyadını ceksem yeter sessıonu nasıl alabılırım.

ilginiz için ayrıca teşekkür ederiz.