Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Son zamanlarda (3 aydır) google' da yine gariplikler oluyor.
Konuya bazı arkadaşlar "Majestic, Ahref gibi yerlere kapamıştır belki linkleri", "yazılar özgündür, daha iyidir daha kalitelidir", "sosyal ağlarda inluence' u yüksektir" gibi birçok şey demişler. Ama hiç elle tutulur bir yanıt yok. Onu farkettim.
Bu yazılan cevapların neredeyse %90' ı klişe cevaplar. 5 senedir R10' da bunları okuyorsunuz ve okumaktan bıkmamış gibi birde biri birşeyler sorunca aynılarını sizde tekrarlıyorsunuz.
Arkadaşım, linki yollarsan; incelerim. Görebildiğim farkı sana iletirim. Ama buraya yazmam. Yazmama nedenim bukadar saçma sapan cevabı okuyup sinirlendiğim için.