Son zamanlarda (3 aydır) google' da yine gariplikler oluyor.

Konuya bazı arkadaşlar "Majestic, Ahref gibi yerlere kapamıştır belki linkleri", "yazılar özgündür, daha iyidir daha kalitelidir", "sosyal ağlarda inluence' u yüksektir" gibi birçok şey demişler. Ama hiç elle tutulur bir yanıt yok. Onu farkettim.

Bu yazılan cevapların neredeyse %90' ı klişe cevaplar. 5 senedir R10' da bunları okuyorsunuz ve okumaktan bıkmamış gibi birde biri birşeyler sorunca aynılarını sizde tekrarlıyorsunuz.

Arkadaşım, linki yollarsan; incelerim. Görebildiğim farkı sana iletirim. Ama buraya yazmam. Yazmama nedenim bukadar saçma sapan cevabı okuyup sinirlendiğim için.