wondeRLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
index.html atıp içerisinde systpl yönlendirme kodu yaparsanız olur zaten

kendı isteğinize kendiniz cevap verdiniz aslında

tesekkurler bilgi için fakat soyle bır skntı oldu bu durumda, tum sıtedekı lınklemeler ındex.html uzerınden gıtmelı o halde yanlışmıyım ? cunkı dıger sıtede atıyorum domaın whois dedıgımde o temaya aıt kendı temasında sorgulama yaptırıyor fakat anasayfa dedıgımde dıger temayı yanı panelden default sectıgımı gosterıyor yıne.

benım burdakı amacım 2 sıtedekı musterıler verıler farklı tasarımlarla tek bır panelde toplama kullanma 2 farklı sıstem zor olucak takıp v.s

yanı bu systplyı ındex.html harıcınde confıg dosyası veya whmcs nın kendı ana dosyalarından bırınde yapmamız mumkun degılmıdır. sabıt kalıcı olması ıcın ındex.php cagrıldıgında ıse yaramıcak en basıtınden.