valla aslında ilginç olacak ama,

günlük 3-4 k olan ve çok uzun süredir dönüp bakmadığım bir sitemde 5 tane reklam birimi kalmış. çoook uzun zaman sonra bunu farkedip 3 e düşürdüm.

2 yıl boyunca uyarı bile almamam ne ilginç değil mi? kayda değer değil ama günlük 6-7 lira getiriyordu bu çöp sitem.

acaba diyorum adsense artık çok takmıyor mu bu durumları.

işte riske girip denemek zor.

kimsede benim lafıma güvenip 5 reklam eklemesin sonra ban filan yersiniz sorumluluk almam

burda gördüklerinizi evde denemeyiniz