öncelikle site sahibini uyarmak lazım. bazen site sahipleri bilgisiz veya yanlışlıkla bu tür ayarlar yapabiliyorlar. tamam bazıları uyanıklık olsun diye yapıyor ama bazıları inanın bilgisiz. yani fark edemiyorlar veya şunu diyorlar. temanın özelliği yüzünden öyle çıktı vs vs. lafımı yanlış anlamayın. bence uyarmak lazım site sahibini, eğer uyarıya rağmen bir düzeltme yapmazsa o zaman isteyen şikayet eder, isteyen banane der, zaten google gereken işlemi yapar.