genel olarak elitim diye dolanan gezinen tayfadan olduklarından olabilir. ama yerli malı derken vesteli kast ediyorlarsa haklılık payı verebilirim onlara. tabi yerli malı kullanmamız yine bizim faydamıza ama yerli malı diye dandik ürünleri bize iteleyen bir ahlakımız var insanlar inanarak, içinden gelerek, gerçekten hak ettiği için yerli ürünlerine yönelemiyorlar. ama diğer şeyler için tabi sizinle herkes aynı fikirdedir.