Yeniden selamlar,
İlk çıkan haber temasını kullanıyordum, çok memnundum. Şimdi yenilenen tasarımıyla daha müthiş olmuş, sipariş verip ödemeyi geçtim.
İyi çalışmalar.
Hayırlı olsun Ufuk hocam. Sizinle tekrar çalışmak güzel olacak.
Temayla gelen bot lariniz filan olacakmi?
Bu konuda degerlendirme aşamasındayız. Net bilgiyi ilerleyen günlerde vereceğim.