=EĞERSAY(B2:K2;B10) hücreyi
sağ alt köşede tutup aşağı çekince
=EĞERSAY(B3:K3;B11)
=EĞERSAY(B4:K4;B12)
=EĞERSAY(B5:K5;B13)
diye devam ediyor
ama ben =EĞERSAY(B2:K2;B10)
=EĞERSAY(B3:K3;B10)
=EĞERSAY(B4:K4;B10)
=EĞERSAY(B5:K5;B10) şeklinde devam etsin istiyorum yane sondaki B10 sabit kalsın bunu nasıl yapabilirim