AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi bu konunun içerisinde bulunca işsiz olduğumu farkettim
ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akşama kadar,nasıl para kazanırım diye düşünürüm, işim bu.
Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işsizim
Solace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgilim işe gir derken doğru diyor heralde. Reelde işsizim.

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal işsiz Reel ağır işsiz
Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşsizler hanesine benide yazın reelde
Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin resmi kayıtlarına göre "İŞSİZİM".
Arkadaşlar yemeksepeti benzeri bir proje yapıyorum ve il ilçe bazlı pazarlama yapacak temsilcilere ihtiyacım var. Eğer ilgilenirseniz %50 verebilirim. Firma başına

Mobil ile yazıldı.