Kendimi bu konunun içerisinde bulunca işsiz olduğumu farkettim
akşama kadar,nasıl para kazanırım diye düşünürüm, işim bu.
Sevgilim işe gir derken doğru diyor heralde. Reelde işsizim.
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sanal işsiz
Reel ağır işsiz
İşsizler hanesine benide yazın

reelde
Devletin resmi kayıtlarına göre "İŞSİZİM".
Arkadaşlar yemeksepeti benzeri bir proje yapıyorum ve il ilçe bazlı pazarlama yapacak temsilcilere ihtiyacım var. Eğer ilgilenirseniz %50 verebilirim. Firma başına
Mobil ile yazıldı.