Kardeşim 2 sene otobüs muavinliği yaptım, Sana şöyle anlatayım yaptım niye yaptım çünkü İş kendi işimizdi mecburen başında durmam lazımdı hesap kitap işleri olduğu için inan kendi işimken bile çekilmez yanları vardı, Ah şu insanlarımız yok mu ne istediğini bilmeyen ablalar,abiler sinir küpü yapıyorlardı , inan o bilete verdikleri 3 kuruş parayla sanki otobüsü satın aldıklarını düşünürlerdi.
Sana şöyle söylüyeyim geleceği olan mesleklere işlere yönel en çok yükseleceğin mevki otobüs şoförlüğü olacak , ya peki yarın birgün evleneceksin gece gündüzün yollarda geçicek aklın hiç mi evde kalmıyacak? Ben ufakken babam 10-15 gün hiç görmezdim gel baba diye ağladığım zamanları bilirim. Onun için iyi düşün karar senin hocam ve zevk aldıgın bir işi yap. Allah hayırlı işler nasip etsin.
He ben mi şuan Bilişim Firmasında Destek olarak çalışıyorum. Bugün ki halimize şükürler olsun.