bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu 1 tane bile öğretmen çıkmadı iyimi Bende heryerde hocam, hocam diye atılan postları görünce demekki forumun yarısı öğretmen diyordum



Bende Fen bilgisi öğretmeniyim. Alalım fizik sorularını

Bende sosyal bilgiler ogretmeniyim zumrelerimi beklerim