Öncelikle Selamun Aleyküm 7 Senedir Bu işin içindeyim ve gayet memnunum yeri gelir evine gitmezsin yeri gelir uyumassın ama hakkını alırsın ki dürüst insanların yanında olduğun sürece bende başta çok şey yaşadım kavga anlaşamamazlık fakat zamanla mahallemdeki otobüs sahipleriyle turizm firma sahipleriyle konuştum aramı samimi tuttum anlaşıyoruz şuan firmaya 9 araç girecek hepsi çağırıyor yani demek istediğim tanıdığın olsun ha İST SEYAHET - METRO vb firmalarda çalıştım düşünüyosan metro'da çalışmamanı öneririm geçen sene istanbul seyahet deydim genel müdürleri yazhanecileri hepsi on numara insanlar yani otobüs ortamı bambaşka kardeşim zevk'i dostluğu vesayire düşünürsen istanbul içindeysen yardımcı olabilirim kardeşim bende yorumlara düşüncelere harekete bakmadan başladım ama gayet şuan memnunum.