monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu sözü pm.lesen elbette espritüel olarak algılardım kardeşim ama şu ortam da ufacık bir şey bile sende iyi bilirsin ki çığ olabiliyor.

Ben kısaca öyle yazdım ki durumun vehametin de olasın diye yoksa öyle laf sokmak felan haddime değil.
konu dışı ben mail birimindeyim, bireysel kısım gerçekten felaket hele ki çağrı birimi ise söze bile gerek yok.
doğru diyorsun açıktan yazmamam gerekirdi. hakkını helal et.