Tema gerçekten göze çok hoş geliyor. Ellerinize sağlık. Önceki temada bulunmayan haber sitemi kullanan ziyaretçilerin sıkça dile getirdiği "son yorumlar" adlı bir bileşen bu temada yer almalı diye düşünüyorum. Uygulama imkanı olur mu acaba?
PM ile dönüş sağlanmıştır.
Ön sipariş için ödeme yapıldı.
Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.