Tema gerçekten göze çok hoş geliyor. Ellerinize sağlık. Önceki temada bulunmayan haber sitemi kullanan ziyaretçilerin sıkça dile getirdiği "son yorumlar" adlı bir bileşen bu temada yer almalı diye düşünüyorum. Uygulama imkanı olur mu acaba?