ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tip konuları görünce 3-4 yıl öncesine gidiyor aklım hep Bu bilgileri güzel kullanırsanız kahraman bile olabiliyorsunuz Nedenini bilmiyorum da paylaşayım sizinle. Sevdiğim bir kız vardı kendisine açılamıyordum bir türlü. Benim bilgisayar ile haşır neşir olduğumu iyi biliyordu günün birinde kız arkadaşının sevgilisinin doğum günü gelmiş ama benim hatunun arkadaşı çocuğun doğum tarihini unutmuş. Çocuk, kızın doğum gününde hediye almış ama kız çocuğun doğum tarihini ay olarak hatırlıyor ama gün olarak hatırlamıyormuş. Çocuğun sosyal medya hesaplarında yazmıyormuş vs vs. Kızları bilirsiniz arkadaşları ağladın mı ağlarlar güldün mü gülerler değişik tiplerdir Neyse bana yazdı o dönem elimde bir data vardı yıne bu çalınan dataydı ordan çocuğun doğum tarihini çıkarttım verdim kız da çocuğun doğum gününü kutladı şuan evliler 1 çocukları var Belki o gün çocuk kıza küsüp kavga edip ayrılacaklardı Ama benim kız başkasıyla nışanlı şuan... Olsun o zaman kahraman olmuştum
Helal olsun hocam, tebrikler