Teşekkürler arkadaşlar. Birazcık dağınıklık var şuan my.BurtiNET üzerinde inşallah önümüzdeki hafta yeni E7 sunucumuza geçince sistemide toplayacağız. Yeni ekibimizle oryantasyon sürecindeyiz.