10 yıl oldu bende askerliği yapalı Valla açıkcası çok fazla birşey yüklenme,acemilik için 2-3 iç çamaşırı,atlet falan,çok iyi bir tıraş bıçağı almana gerek yok (yer değiştirir) zaten sabahları 5-10 kişinin arasından düzgün tıraş olabilirsen o da kafi İlk başta telefonu düşünme bence,zaten acemilikte ankesörlü telefonlara talimsin mecburen.Usta birliğine ise zaten yolu yordamı öğrendikten sonra az çok ne götüreceğini bilirsin.Ustalıkta fazla yer değiştirme olmaz,çünkü artık orda çoğu kişiyi tanıyor olacaksın,yine de bilinmez tabi her türlü insan mevcut.Şimdiki telefon kullanma mevzuatını bilmiyorum ama bizim zamanımızda telefon nöbetçi subayın odasında kalır,çarşı izninde verirler,dönüşte geri alırlardı.Tabi saklayan saklıyor. Dediğim gibi her şey ortamı iyi süzmeye bağlı,hemen işin çakallığına kaçma,zaten yemezler. Ne çok önde ol ne de geride kal,herşeye atlama ama çok da geri de kalma,eğer aklını kullanırsan rahat ettirirsin kendini Hayırlı teskereler şimdiden.