2011'de muvaffak oldum o şerefe tavsiyem herhangı bı esofman goturme coraptı fanılaydı vs onlar sana yuk olucak orada çünkü sevgili tsk bunları sana sunacak. Temel ihtiyaclarını yanına al mesela 3 bıcaklı permatık gıbısınden kendıne ozel tras kopugu dıs macunu ve fırcası bunlar genelde verılır fakat kalıtesız oluyor. bız macunları yatakhanenın girişine dizdik onla hergün tuvalet temizledik

Tsk'nın sana vereceklerı ;
corap , esfoman , ayakkabı (spor normal karacı olursan bot ) , dıs fırcası macunu , tıras kopugunde emın degılım...

dedıgım gıbı temel ıhtıyaclarını al sadece kopuk fırca macun jılet gıbısınden. Bızım zamanımızda hatay'da tırnak makasının torpusunu kırdırdılar ona dıkkat etmenı tavsıye ederım.

Şu günümüzdeki şartlara nazaran komando olursan ılk 2 3 ayın zorlu geçeçektir. Acemilik eğitimden sonra doğuya düşersen telefon sorunun olmaz batıya nazaran orada çok sorun etmiyorlar. Arkadaşların dediği gibi aslında yerine göre değişmekte bu.

allah yar yardımcınız olsun hayırlısı ile tezkere alıp gelmeniz dileğiyle ..