Askerlik yapalı yıllar oldu. Aklımda kalanları söyleyeyim. Yeşil renk iç çamaşırı götür mutlaka. Havlu, permatik, traş köpüğü, terlik, şampuan, sabun gibi ihtiyaçlarını al yanına. Telefon bizim zamanımızda yasaktı. Ama şimdi izin verildi sanırım. Yalnız her telefon sokulmuyor diye biliyorum. Onu önceden bi sor sen. Akıllı telefonu sokmaya çalışma bence. İlk günden ceza alma

Önce bi ortamı tanı. Daha sonra bakarsın. Yanında bi asma kilit götür. Genelde dolaplara asma kilit takılır. Çamaşırhaneniz olur mu bilmiyorum. Bizim zamanımızda yoktu. Elde yıkıyorduk. Eğer öyleyse çamaşır deterjanı da alman gerekecek. Dolabın kapağına asmak için öpücüklü askılardan al. Havlunu asarsın pratik olur. Boynuna asılan cüzdanlardan al. Paranı ve kartlarını orada, boynunda taşırsın. Şimdilik aklıma gelenler bunlar

Şimdiden hayırlı tezkereler.
Eyvallah hocam çok sağolasın güzel yorumun için. Acemide kamerasız kullanmayı düşünüyorum usta birliğide çıkan yere göre götürücem artık telefonu