Veriler eski olabilir(2010 yılı verileri), veriler çok değerli olmayabilir...

Ancak birileri devletin sunucusuna girip bu verileri çalabiliyorsa kasmaya gerek var demektir...

Bunu çalan daha ne veriler çalmıştır, bir düşünün!