Toplu sms gönderiminde fiyat neye göre değişiyor? Bazısı 1000 sms e 40 ₺ isterken bazısı 9 ₺ istiyor? Birde bu toplu smslerde yasal süreç yokmu yasaklanmıştı diye biliyorum?