Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v1 kullanan bir site görebilir miyim? birde skype adresinizi PM atar mısınız?
Merhabalar Mustafa Bey,

Gerekli bilgiler PM olarak atılmıştır.