Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konuyu açan arkadaş cok genç yaştasın ve cok yanlış şeyler düşünüyorsun o kafanı sonra çok taşlara vurursun.Bir meslek öğrenmeye bak ekmek zaten aslanın ağzında değil midesinde.
Şuan hayatın gerisi pek umurunda değil gibi geliyor ama okul bittikten sonra gerçek hayat başlıyor.
Daha yaşın genç o yüzden bir mesleğin olsun elinde.