Hocam 4G ile uyduyu nasıl birbirine bağladın ?
Ben bağlamadım hocam sistem birbirine bağlı

sinyal ile iletildiği için öyle bir tanımlamada bulundum tabi bu yeni yapılan 4.5G baz istasyonları ile bizlere iletiliyor 4.5g'den gelen hızıda bakır kablolar ile alabilmemiz mümkün olmadığı için fiber alt yapı ile desteklenip yeni altyapı hazırlanması gerekiyor.
Ek olarak aklınızda soru işareti kaldı ise ağ yapısı hakkında şu örnek şemaya göz atabilirsiniz ;
https://artes.esa.int/sites/default/...tures_hres.jpg