UzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bi sorum var biraz cahilce olabilir kusura bakmayın.
Şimdi bu 4.5g heryerde kablosuz bir şekilde bu kadar hız sağlayabiliyorken neden fiber internet için bulunduğumuz adrese altyapı döşenmesi lazım?
Mobil internet kurulumu daha pahalı. Sistemi kaldıracak o kadar baz istasyonu yok. Yoksa dediğin gibi çok iyi bir alt yapımız olsa zaten fiber kabloya gerek kalmadan herkes mobil olarak bağlantı sağlayabilir ancak kurulum aşaması çok pahalı ve zor.