Arkadaşlar bi sorum var biraz cahilce olabilir kusura bakmayın.
Şimdi bu 4.5g heryerde kablosuz bir şekilde bu kadar hız sağlayabiliyorken neden fiber internet için bulunduğumuz adrese altyapı döşenmesi lazım?
edit// beğenmeyin gözünüzü seveyim habire bildirim geliyor