Arkadaşlar hesabım sterlingti şimdi tr . ingilizce sitem. amerika 0.50 veriyor. o zamanlar 0.30 sterlin veriyodu amerikadan tıklamaya. 0.30 da yaklaşık 1.5-2 tl arası . tr oldugu için düştü. şimdi dolar euro yada sterlinge dönştürmem gerek bunu nasıl yapmalıyım?