rahmetli dedem hep derdi

"Bu devirde ya topçu olucan ya popcu olucan yada imam olucan"

ailemde hep isterdi imam olmamı fakat şuan bambaşka birisi oldum imamlığın kıyısından geçemem yazılımcıyım.
yazılım kafayı sıyırtacak kadar zorluyan bir meslek özellikle proje çıkarma dönemlerinde yada proje sunum dönemlerinde buglar sorunlar beğenilmeme ihtiyaçları tam karşılayamama gibi sorunlar ve stres...
yani dostum yazılımın sayısalla felan ilgisi yok çok stressli ve özel sektör işi.
sürekli birilerinin azını kokluyorsun işinde iyi değilsen işbulamazsın hep daha iyisini tercih ederler dedimya özel sektör yarın kapı önünde bulabilirsin kendini herkez cebine bakar.
imamlı kise daha mütevazi sakin bir yaşam sunar heleki hitabın ve sesin iyise namın yürür saygı duyulursun.

her neyse yazılımda hayatının her anında stress yaşarken imam oldugunda ancak atanana kadar stress yaşarsın gerisi ise rahat bir yaşam.