Meslek olarak görüyorsan imamlığı hiç yaklaşma...

Günlük 2 saat çalışılıyor gibi görünse de . İmamlıkta tüm gününü mesaiye bağlıyorsun. Çünkü vakit aralarında bi yere gitsen dönemezsin. O kadar vakit yok. Özellikle kış ayları.. ( ileride eşin bu durumu çok sorun edecek . )

Kendine bi aynada bak. İmam olduktan sonra örnek insan olabilecek misin ? Eğer hayırsa lütfen olma. Yeteri kadar bu kutsal mesleğin adını kirleten insancık var.