Mecburiyettende olsa bir meslek ve iş olarak imamlığa başladım, açıkçası bu yüzden de pek verimli olamadım. Şuan müezzin kadrosunda müftülükte veri hazırlama olarak görev yapıyorum. Buraya geçmemin temel nedeni de imamlık yükünün ağır olması ve bu sorumluluğu tam olarak yerine getiremediğimi düşünmem.
Aslında bu yükten kaçmakta sorumluğu azaltmıyor ama imamlığı işin ehli olan ve bu işi seven insanların karşılık(maaş dışında) beklemeden yapması gerekir. Bir müslüman olarak zaten tebliğ vazifemiz varken imamlığın tebliğ yükümlülüğü çok daha fazladır.
Eğer bu duygularla imamlığa başlamayacakasanız, ömrünüzü bunları sorgulamak ve pskilojik olarak iç çatışma yaşayarak geçirmek zorunda kalırsınız.