soruyu okuyunca "dalgamı geçiliyor diye " düşündüm ama konu gerçek ve cevaplarda maalesef gerçek. düşüne biliyormusunuz memleketin eğitim seviyesinin geldiği son noktaya
2 seçenek - imamlık ve yazılımcılık
ikiside mantık olarak yapı olarak o kadar farklı kulvarlarda ki anlatamam.
şuanki yetişen nesilin maalesef bu şekilde bir çıkmazı ve açmazı var. bunada maalesef kanun yapıcılar neden oluyor.
branşlaşma olmadığı için rüzgar nereye eserse o mesleği yaparım modunda herkes
ya mesleği sevme, işi severek yapma vb konular ne olacak.
bu kişi programcı olmayı istiyor ama şartlar onu imam yapmışsa o kişi oradaki cemaate ne verecek Allah aşkına. işini severek yapabilecek mi. vicdanı hiç mi sızlamayacak.