Öğrenci yıllarım da Camii'nin yemekhanesinde çalışıyordum bilirsiniz pilavlı ayranlı felan. Servis elemanıydım; tuvaletleri temizliyordum, tek başıma Min 500 kişilik servis açıyordum, servis kaldırıyordum, pilavın yapılmasına yardım ediyordum, yerleri süpürüyordum, sandalyeleri düzeltiyordum düğün sonrasında o dağınık ortamı topluyordum.

İmam ise sadece gelip bir Yasin-i Şerif okuyor ve ardından kısa süreleri okuyup düğün başı 100TL para alıyordu. Ben ise günlük 30TL çalıştığımı bilirim. Günde Öğlen düğünü, İkindi düğünü ve yatsı düğünlerini olduğunu düşünürsek sabah 08:00'den akşam 12:00'e kadar 30TL'ye çalışıyordum.