merhaba arkadaşlar
bır asp sıtem var
başka hosta tasımak ıstıyorum ama yenı hosta backup yedek yüklemeye calıstıysam bana eskı surum yüklenemez dıyor ne yaptıysam bunu yukleyemedım
bendekı yedek backup 12.1
sımdıkı host plask 12.5
bu yedegı nasıl yuklerım bu konuda yardımcı olursanız sevınırım
Bu durumda manuel olarak restore etmeniz gerekiyor hocam. Önce ftp'ye verilerinizi yükleyip, daha sonrasında veritabanınızı oluşturup veritabanı yedeğinizi geri yükleyebilirsiniz.