Ben biliyorum iOS için uygulaması var ücretsiz farklı platformlarda da aynı anda paylaşım yapabiliyor hemde ücretsiz

) iOS telefon olan var mı
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:49 -->-> Daha önceki mesaj 16:47:12 --
Bulunamamıştır. Daha Aramaktayım.
Hemşerim mişsin iOS kullanıyor musun bana pm atsana