Ben biliyorum iOS için uygulaması var ücretsiz farklı platformlarda da aynı anda paylaşım yapabiliyor hemde ücretsiz ) iOS telefon olan var mı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:47:49 -->-> Daha önceki mesaj 16:47:12 --

Cilingir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulunamamıştır. Daha Aramaktayım.


Hemşerim mişsin iOS kullanıyor musun bana pm atsana