Merhaba arkadaşlar içinizde mutlaka daha önce bu durumu yaşamış olan vardır.Sitemi resellerden vds ye taşıyacağım bu iki günlük süre içerisinde sitem iki sunucuda da açık olacak.Sizce adsense reklamlarını kaldırmalı mıyım,kopya site gibi algılayıp ban yeme ihtimalim var mı?
kaldırmana gerek yok. kurallara aykırı herhangi bir durum yok. zaten iki hosttan birden siteniz açılmayacaktır.
dnsleriniz oturana kadar gelir kaybı yaşamamış olursunuz.