CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüh ya daha 2 gün önce muş havalimanındaydım. öyle dıştan resim çektik ama işine yarar mı bilmem uçak görünüyor bir tek
Tam istediğim foto

öm den mail adresimi gönderirsem atabilir misiniz?