Konu
Havalimanında Çalişan Bir Arkadaş Lazım!
27-03-2016, 16:45:10
#21
onurnacak
CengizYurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tüh ya daha 2 gün önce muş havalimanındaydım. öyle dıştan resim çektik ama işine yarar mı bilmem uçak görünüyor bir tek
Tam istediğim foto
öm den mail adresimi gönderirsem atabilir misiniz?