Tabiki araba alman lazım kışın ne yapacaksın.Havalar çok soğuk olduğunda o motor işini görmeyebilir.Ama araba alırsan en azından sağlığından olmazsın.Biraz masrafı olacak tabi.Lada marka araba var o fiyatlara.